Ви є тут

Підсумки роботи із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку за І квартал 2017 року

04.04.2017

Робота із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, зав і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання стану роботи із зверненнями громадян щотижня заслуховується на апаратній нараді.

Щомісячно на щотижневих нарадах проводиться аналіз виконання доручень керівництва Департаменту з розгляду звернень громадян. За результатами розгляду прийнято накази директора Департаменту та дані відповідні доручення щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України видано наказ директора Департаменту, яким затверджено:
- план заходів, спрямованих на виконання вимог зазначеного Указу,
- склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Департаменті та її Положення,
- проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян в управліннях агропромислового розвитку райдержадміністрацій та відділах Департаменту,
- проведення щомісячних днів контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту.

При Департаменті працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян у складі 9 чоловік, засідання якої проводиться щомісячно. За І квартал 2017 року проведено 3 засідання комісії. Проводяться щомісячні дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту. За І квартал 2017 року проведено 3 перевірки.

Особистий прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян на 2017 рік.

За підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх породжують

За І квартал 2017 року до Департаменту надійшло 90 письмових звернень громадян (2016 – 89)

На особистих прийомах керівництвом прийнято 28 громадян (2016 – 38). Під час виїзних прийомів за місцем проживання до Департаменту звернулося 10 осіб (2016 – 12).

У своїх зверненнях заявники найчастіше порушували питання:
- реформування сільськогосподарських підприємств, розрахунків за земельні паї – 67 (2016 – 73)
- врегулювання цін на молоко – 19 (2016 – 6) та інші питання.

В Департаменті всі звернення розглянути в терміни відповідно до чинного законодавства, заявникам надані аргументовані роз’яснення.

За І квартал 2017 року найбільше звернень надійшло з районів: Зінківського – 10 (2016 – 3) Кобеляцького – 8 (2), Лохвицького – 7 (10), Полтавського – 6 (8), Карлівського – 5 (4), Машівського – 5 (2), Кременчуцького – 5 (0), Новосанжарського – 5 (3).

В Департаменті вживаються заходи, спрямовані на поліпшення роботи із зверненнями громадян на місцях, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня. На виїзних прийомах громадян, при особистих зустрічах, через засоби масової інформації проводиться роз’яснююча робота щодо реалізації права на звернення та особистий прийом громадян.

Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в Департаменті агропромислового розвитку.