Ви є тут

Підсумки роботи із зверненнями громадян

05.01.2022

Підсумки роботи із зверненнями громадян
в Департаменті агропромислового розвитку за 2021 рік

        Робота із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

        Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

        Питання стану роботи із зверненнями громадян  заслуховуються на апаратній нараді.

       На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України видано наказ директора  Департаменту, яким затверджено:

  • план заходів, спрямованих на виконання вимог зазначеного Указу,
  • склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Департаменті та її Положення,
  • проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян в управліннях агропромислового розвитку райдержадміністрацій та відділах Департаменту,
  • проведення щомісячних днів контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту.

           При Департаменті працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян у складі 7 чоловік, засідання якої проводиться щомісячно. За 2021 рік проведено 12 засідань комісії.

           Особистий прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку  на 2021 рік.                                                                                                      

            За підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх породжують.

             За 2021 рік  до Департаменту надійшло 287  письмових звернень громадян , (2020 рік - 354).

     Під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Департаменту  отримано 32 звернення.

      У своїх зверненнях  заявники найчастіше порушували питання:

-  розрахунків за земельні паї – 268 звернень (2020 - 301);

-  врегулювання цін на молоко та інші питання -  51 (2020 - 110) .

В Департаменті всі звернення розглянуті в терміни відповідно до чинного законодавства, заявникам надані аргументовані роз’яснення.

            За півріччя 2021 року найбільше звернень надійшло з районів:  Гадяцького -56, Полтавського-25.

              В Департаменті вживаються заходи, спрямовані на поліпшення роботи із зверненнями громадян на місцях, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня. На виїзних прийомах громадян, при особистих зустрічах, через засоби масової інформації проводиться пояснююча робота щодо реалізації права на звернення та особистий прийом громадян.                                                                                              

            Робота  з виконання вимог Закону України „ Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  знаходиться на постійному контролі в Департаменті агропромислового розвитку.