Ви є тут

За рік Департамент опрацював 354 звернення та прийняв 139 громадян

12.01.2016

Робота із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку проводилась відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У 2015 році проведено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:
- щомісячно проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю;
- затверджений річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у районних управліннях агропромислового розвитку.

Протягом 2015 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Департаменті агропромислового розвитку та 12 Днів контролю.

Відповідно до графіків, затверджених директором Департаменту, проводилися особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

За 2015 рік під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Департаменту отримано 139 звернень, що на 38 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2014 року (177).

В Департаменті налагоджено роботу «гарячої» телефонної лінії, постійно діючих прямих телефонних ліній. Усього в такій спосіб звернулося 13 мешканців області.

За підсумками роботи із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва Департаменту для негайного вжиття заходів реагування.

За минулий рік до Департаменту агропромислового розвитку надійшло 354 письмових звернення громадян, що на 169 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2014 року (185). Також було отримано 50 запитів на отримання публічної інформації.

Найбільше звернень надійшло від жителів таких районів: Карлівського – 37 (2014 – 15), Полтавського – 29 (2014 – 10), Семенівського – 16 (2014 – 9), Котелевського – 16 (2014 – 0), Лубенського – 16 (2014 – 5), Гадяцького – 15 (2014 – 5).

Заявниками було порушено 360 питань (у 2014 році – 216).

Найбільшу частку з них становлять такі питання: реформування сільськогосподарських підприємств, розрахунки за земельні та майнові паї – 277 (2014 – 142), неправомірні дії керівників в аграрному секторі – 2 (2014 – 1), розрахунки за здану продукцію на молокопереробні підприємства області – 31 (2014 – 15) виплата заборгованості по з/платі – 3 (2014 – 4) та інші.

Лише шляхом діалогу працівників Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації, управлінь агропромислового розвитку райдержадміністрацій з керівниками сільськогосподарських підприємств вдалося вирішити близько 63 відсотків проблемних питань, порушених в зверненнях, які стосуються повноти та своєчасності виплати орендної плати власникам земельних ділянок, решта потребують вирішення в судовому порядку.

За 2015 рік до Департаменту надійшло 37 повторних звернень, що на 10 звернень більше ніж у 2014 році (27). Збільшилась кількість колективних звернень - 24 (у 2014 – 5).

Випадки порушення терміну розгляду звернень громадян керівництвом Департаменту відсутні.

Робота з виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходяться на постійному контролі директора Департаменту агропромислового розвитку.