Ви є тут

Підприємство Полтавщини на 2 місці в рейтингу експортерів органічної олії

29.12.2020

Попри турбулентні умови 2020-го року, компанії UKROLIYA вдалося досягти помітних результатів у розвитку органічного напрямку.

За підсумками маркетингового року 2019-2020 UKROLIYA посіла 2-е місце у рейтингу українських експортерів органічної соняшникової олії за показником «Обсяги експортованої продукції». Частка UKROLIYA у загальному експорті зазначеного продукту з України склала близько 32%. Крім того, компанія розширила географію продажів органічної соняшникової олії. У січні відвантажили першу партію органічної олії до М’янми, а у липні – до Канади.

Також компанією було докладено багато зусиль для розвитку бренду органічної олії - Garna Organica. У 2020-му році продукт став на полиці ключового українського ритейлу: мережі «Сільпо» (олія представлена у 110-ти селективних точках мережі) та до мережі METRO (представлені у всій мережі).

За допомогою власного бренду, Garna Organica, компанія розвиває культуру споживання саме органічної високоолеїнової олії в Україні, а UKROLIYA ORGANIC в цілому розвиває тренд споживання здорової органічної олії не лише в Україні, але й світі.

Компанія UKROLIYA сьогодні експортує соняшникову олію в більш ніж 50 країн світу.

Інформація за матеріалами ТОВ «Укролія».