Ви є тут

Підсумки роботи із зверненнями громадян

03.08.2018

Підсумки роботи із зверненнями
громадян в Департаменті агропромислового розвитку
за І півріччя 2018 року

Робота із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, зав і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання стану роботи із зверненнями громадян щотижня заслуховується на апаратній нараді.

Щомісячно на щотижневих нарадах проводиться аналіз виконання доручень керівництва Департаменту з розгляду звернень громадян. За результатами розгляду прийнято накази директора Департаменту та дані відповідні доручення щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України видано наказ директора Департаменту, яким затверджено:

  • план заходів, спрямованих на виконання вимог зазначеного Указу,
  • склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Департаменті та Ії Положення,
  • проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян в управліннях агропромислового розвитку райдержадміністрацій та відділах Департаменту,
  • проведення щомісячних днів контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту.

При Департаменті працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян у складі 9 чоловік, засідання якої проводиться щомісячно. За 6 м-ців 2018 року проведено 6 засідань комісії. Проводяться щомісячні дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту. За 6 м-ців 2018 року проведено 6 перевірок

Особистий прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян на 2018 рік.

За підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх породжують.

За 6 м-ців 2018 року до Департаменту надійшло 123 письмових звернень громадян (2017-153).

На особистих прийомах керівництвом прийнято 52 особи (2017– 50). Під час виїзних прийомів за місцем проживання до Департаменту звернулося 21 особи (2017-17).

У своїх зверненнях заявники найчастіше порушували питання:

  • реформування сільськогосподарських підприємств, розрахунків за земельні паї – 84 (2017-127)
  • врегулювання цін на молоко - 24 (2017-32) та інші питання. В Департаменті всі звернення розглянути в терміни відповідно до чинного законодавства, заявникам надані аргументовані роз’яснення.

За І півріччя 2018 року найбільше звернень надійшло з районів: Глобинського – 9 (2017-5), Карлівського-11 (10), Лохвицького-14 (11), Полтавського-18 (16), Н-Санжарського – 8 (6).

В Департаменті вживаються заходи, спрямовані на поліпшення роботи із зверненнями громадян на місцях, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня. На виїзних прийомах громадян, при особистих зустрічах, через засоби масової інформації проводиться роз’яснююча робота щодо реалізації права на звернення та особистий прийом громадян.

Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в Департаменті агропромислового розвитку.

 

Підсумки роботи із зверненнями
громадян в Департаменті агропромислового розвитку за 2017 рік

Робота із зверненнями громадян в Департаменті агропромислового розвитку проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, зав і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання стану роботи із зверненнями громадян щотижня заслуховується на апаратній нараді.

Щомісячно на щотижневих нарадах проводиться аналіз виконання доручень керівництва Департаменту з розгляду звернень громадян. За результатами розгляду прийнято накази директора Департаменту та дані відповідні доручення щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України видано наказ директора Департаменту, яким затверджено:

  • план заходів, спрямованих на виконання вимог зазначеного Указу,
  • склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Департаменті та Ії Положення,
  • проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян в управліннях агропромислового розвитку райдержадміністрацій та відділах Департаменту,
  • проведення щомісячних днів контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту.

При Департаменті працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян у складі 9 чоловік, засідання якої проводиться щомісячно. За 2017 рік проведено 12 засідань комісії. Проводяться щомісячні дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва Департаменту. За відповідний період проведено 12 перевірок

Особистий прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян на 2017 рік.

За підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх породжують

За 2017 рік до Департаменту надійшло 279 письмових звернень громадян ,що на 18 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016 року -297.

Під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Депаратменту отримано 130 звернень, що на 60 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016-190.

В Депаратменті налагоджено роботу “гарячої” телефонної лінії, постійно діючих прямих телефонних ліній. Усього в такій спосіб звернулося 15 мешканців області (2016-13).

У своїх зверненнях заявники найчастіше порушували питання:

  • реформування сільськогосподарських підприємств, розрахунків за земельні паї – 266 (2016-233)
  • врегулювання цін на молоко - 39 (2016-22) та інші питання.
  • В Департаменті всі звернення розглянути в терміни відповідно до чинного законодавства, заявникам надані аргументовані роз’яснення.

За 2017 рік до Депаратменту надійшло 9 повторних звернень, що на 20 звернень менше, ніж у 2016 році (29)Зменшилась кількість колективних звернень-3 (2016-15).

За 2017 рік найбільше звернень надійшло з районів: Глобинського – 19 (2016-19), Зінківського- 17 (21), Н-Санжарського- 16 (10) Кобеляцького-21 (20), Полтавського-25 (25), Семенівського-14 (16)

В Департаменті вживаються заходи, спрямовані на поліпшення роботи із зверненнями громадян на місцях, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня. На виїзних прийомах громадян, при особистих зустрічах, через засоби масової інформації проводиться роз’яснююча робота щодо реалізації права на звернення та особистий прийом громадян.

Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в Департаменті агропромислового розвитку.