Ви є тут

Підсумки роботи із зверненнями громадян

05.01.2024

Підсумки роботи із зверненнями громадян
в Департаменті агропромислового розвитку за 2023 рік

        Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Департаменту агропромислового розвитку у 2023 році.

Робота працівників Департаменту спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.

Створено належні умови прийому громадян, забезпечено своєчасний та якісний розгляд  пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішені порушені в них питання.

Особистий прийом громадян проводився відповідно до затвердженого графіка на 2023 рік. За 2023 рік керівництвом Департаменту проведено 16 особистих прийомів громадян. Усі звернення зареєстровані та опрацьовані відповідно до вимог чинного законодавства.

За підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причини, що їх зумовили.

За минулий рік до Департаменту надійшло 180 письмових звернень громадян. У своїх зверненнях заявники найчастіше порушували питання:

-  розрахунків за земельні та майнові  паї – 138 звернень;

-  інші питання – 42 звернення.

Найбільше звернень надійшло з Миргородського району.

Працівниками Департаменту всі звернення розглянуті у терміни, передбачені у відповідності до чинного законодавства, заявникам надані аргументовані роз’яснення.

Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в Департаменті агропромислового розвитку.

В цілому, організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України, що значно вплинуло на зменшення повторних звернень.

Департамент агропромислового розвитку і надалі працюватиме над удосконаленням роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства. Працівниками Департаменту створені необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення та дотримання виконання Указів Президента та Закону України „Про звернення громадян”.